مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: ۹۱ درصد مشترکان استان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 12 June 2023

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: ۹۱ درصد مشترکان استان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

 

به گزارش تابناک همدان، علی سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: پارسال ۹۱ درصد مردم استان همدان الگوی مصرف را رعایت کردند و ۵۲ درصد از این مشترکان مشمول پاداش رعایت الگوی مصرف شدند.
 
او گفت: پارسال تجربه خوبی در عبور از پیک بار تابستان انجام شد و با هماهنگی و با برنامه بدون اعمال مدیریت بار در مراکز جمعیتی استان در شهر‌ها و روستا‌ها پیش رفتیم و تامین برق به خوبی انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: امیدواریم امسال نیز با همکاری مردم بتوانیم از پیک بار تابستان عبور کنیم و با برنامه‌های پیش‌بینی شده قدم‌های بلندتری در راستای ایجاد رضایت مردم برداریم.
 
خاموش کردن لامپ‌های اضافه، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، خاموش کردن تلویزیون در زمانی که تماشا نمی‌شود، استفاده از محافظ به طوری‌که از چند وسیله برقی در کنار یکدیگر استفاده می‌شود، بهتر است از یک محافظ استفاده شود، استفاده از ظرفیت کامل وسایل برقی مثل لباس‌شویی که لباس به اندازه کافی داخل آن به همگام شست‌وشو باشد و حجم کمی را به دفعات مکرر شامل نشود و نیز همیشه دمای داخلی خانه متعادل نگه داشته شود تا روی ۲۴ درجه کنترل دما باشد و استفاده از وسایلی همچون کولر کمتر شود، این‌ها بخشی از راه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق است.
 
صرفه‌جویی علاوه بر اینکه در حفظ منابع انرژی کشور تأثیر مستقیم دارد و باعث می‌شود همواره انرژی باشد و هموطنان در هیچ جای کشور دچار قطعی برق نشوند و چرخ تولید هم بچرخد، بر اقتصاد خانواده‌ها نیز تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد و تعادل میان درآمد و هزینه از طریق صرفه‌جویی در مصرف انواع انرژی برقرار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار