شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان آماده تأمین و تحویل سوخت به هواپیماهای زائران حج ابراهیمی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 13 June 2023

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان آماده تأمین و تحویل سوخت به هواپیماهای زائران حج ابراهیمی است.


به گزارش تابناک همدان،  امین روستایی با بیان این مطلب اظهار داشت: پرواز های حجاج بیت اله الحرام استان های همدان و کردستان ۲۸ خرداد ماه از فرودگاه همدان آغاز وتا یکم تیرماه انجام می شود.


وی افزود: مرکز سوختگیری هواپیمایی با ظرفیت کافی و مطابق با استانداردهای سازمان جهانی هواپیمایی ایکائو و انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی IATA ، آماده عرضه خدمات سوخت رسانی به هواپیماهای حامل زائران خانه خدا و انتقال حجاج از دو مبداء است.


مدیر منطقه همدان با اشاره به این مطلب که مجموعه سوخت رسانان خود را در این سفر معنوی سهیم می داند افزود: سوخت رساني به كاروان هاي سفر معنوي زيارت خانه خدا و همچنين تأمين سوخت كاروان هاي سفر اربعين حسيني به عنوان دو نقطه عطف تمام فعاليت هاي طول سال مجموعه سوخت رسانان است كه خستگي از تن مي زدايد و جان از بركت اين همراهي، قوت مي گيرد.


بر پایه این گزارش، يوسف نشهري رئيس مركز سوختگيري هواپيمايي منطقه همدان نیز گفت: پروازهای حجاج استان های همدان و کردستان که از تاریخ 28 خردادماه لغایت یکم تیرماه 1402 انجام خواهد شد و پیش بینی می شود درقالب ده پرواز شامل ۵ پرواز رفت به مقصد جده و ۵ پرواز برگشت به همدان به انجام رسد.


وی تاکید کرد: سوخت ويژه مورد نیاز این پروازها، مطابق استانداردهاي ملی و بين المللي بوده و توسط ادوات و واحدهاي سوخت رسان تخصصي این مرکز به اين پروازها تحويل داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار