معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اعلام کرد: افراد غير مسیول از دخالت‌ در امور و ایجاد شک و شبهه خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 13 June 2023

معاون استاندار همدان اعلام کرد: افراد غير مسیول از دخالت‌ در امور و ایجاد شک و شبهه خودداری کنند.

 


به گزارش تابناک همدان، حسن رضانیا با اشاره به اعزام اولین کاروان حجاج همدانی در  ۲۸ خردادماه از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اطهار داشت: پیرو توافقات انجام شده با شرکت هواپیمایی ایران(ایران‌ایر) اولین گروه از حجاج استان‌های همدان و کردستان صبح روز یکشنبه ۲۸ خردادماه با بدرقه مسئولین استانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.   

وی افزود: در پی مذاکرات استاندار همدان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران (ایران‌ایر) ببر چگونگی اجرای عملیات انتقال حجاج از فرودگاه همدان، مذاکره و توافق شد.

رضانیا اظهار داشت: برخی افراد که هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارند باید از دخالت‌های من غیروجه و ایجاد شک و شبهه در امور خودداری کنند چراکه ایجاد تردید و ناامیدی در جامعه از سوی هیچ شخصی پذیرفتنی نیست.

معاون استاندار همدان در پایان گفت: تمامی هماهنگی‌ها برای آماده‌سازی فرودگاه، ترمینال مسافربری، باند پروازی و هتلینگ عوامل انجام شده و حجاج عزیز ما در موعد مقرر به مناسک حج اعزام خواهند شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار