رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع بیش از ۱۳ مورد حادثه آتش‌سوزی در شهر اهواز از ظهر امروز بر اثر اتصال برق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 15 June 2023

ابراهیم قنبری اظهار کرد: با توجه به شدت گرما از ساعت ۱۳:۰۰ امروز (۲۵ خردادماه) تاکنون، بیش از ۱۳ مورد حادثه آتش‌سوزی عمدتا بر اثر اتصال برق، در اهواز رخ داده است که منجر به مصدوم شدن سه نفر شده است.

وی افزود: گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه "نیوساید" رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند.

قنبری افزود: آتش سوزی در منطقه نیوساید در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع‌آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

وی بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی در منطقه نیوساید مهار و کنترل شده است. در این عملیات نیروهای آتش‌نشان شرکت نفت نیز حضور داشته‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این عملیات ۱۴ تا ۱۸ خودرو و بیش از ۴۰ نیروی آتش نشان برای مهار این آتش‌سوزی‌ها مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه منطقه نیوساید تحت پوشش شرکت نفت است اما به دلیل نداشتن تجهیزات قوی، این سازمان برای کمک در این زمینه وارد عملیات شده است.

قنبری گفت: با توجه به توسعه شهر و عملا جمع‌آوری آتش‌نشانی‌های شرکت‌های ملی مناطق نفت خیز جنوب، فولاد خوزستان، ملی حفاری، نیشکر و فولاد اکسین،مدیران این شرکت‌ها برای پشتیبانی و کمک، از محل مسئولیت‌های اجتماعی خود یا این سازمان را تقویت کنند تا در چنین شرایطی امکان پشتیبانی مناسب وجود داشته باشد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: آنش سوزی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار