مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به احتمال وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در جنوب و غرب استان تهران، بر ضرورت اجتناب از صعود به ارتفاعات، عدم توقف در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 16 June 2023

به گزارش تابناک تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان تهران و وقوع رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات و وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در جنوب و غرب استان تهران اظهار کرد: ضروری است که افراد دارای بیماری‌های تنفسی و زمینه‌ای، کودکان و سالمندان، در مواقع خیزش گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در فضای باز قرار نگیرند و حتی‌المقدور از تردد در محیط خارج از منزل اجتناب کنند.

وی بر ضرورت اجتناب از صعود به ارتفاعات، عدم توقف در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی تاکید و ابراز کرد: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای مدیریت بحران در مرحله پیشگیری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد و گفت: دستورات لازم در این خصوص به مجموعه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار