معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر کنترل زنجیره تامین مرغ استان گفت: هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان‌های مجاور، بازار توزیع تهران را مختل می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 21 June 2023

به گزارش تابناک تهران، محمدعلی‌ مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به نظارت بیشتر بر روند توزیع برخی از اقلام اساسی مورد نیاز خانوار از جمله گوشت، مرغ و برنج اظهار کرد: کنترل بر زنجیره تامین به ویژه کسری مرغ استان که از استان‌های همجوار تامین می‌شود باید در دستور کار مستمر جهاد استان باشد.

وی با بیان اینکه هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان‌های مجاور، بازار توزیع تهران را مختل می‌کند افزود: جهاد کشاورزی استان باید با هماهنگی جهاد استان‌های معین تهران بر تامین و‌ تحویل کسری مرغ در مراکز تعیین شده نظارت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم حفظ آرامش و‌ تعادل بازار عنوان کرد: با جوجه ریزی متناسب با نیاز استان تعادل آینده بازار را تضمین کنید.

علی‌مهری سپس گفت: هم اکنون تولید متناسب با نیاز بازار نیست و باید با افزایش جوجه ریزی و‌ تامین کسری مورد نیاز از استان‌های همجوار بازار آینده را تامین کنیم.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به نزدیکی به ماه محرم و افزایش مصرف برخی از اقلام همچون برنج و شکر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی از هم‌اکنون به فکر تامین این کالاها در جهت کنترل بازار باشند.

علی مهری خواستار ارائه تحلیل جامع از تولید، تامین و‌ توزیع شکر مورد نیاز استان از جهاد کشاورزی شد و‌ ادامه داد: در چرخه تامین شکر مورد نیاز صنوف و ‌صنعت از شکر مورد نیاز مشتریان عمومی غافل نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار