رئیس کمیسیون خدمات شهری، شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هدف از احداث بازارهای روز شهرداری مشهد، ایجاد بستری برای عرضه کالا و محصولات باکیفیت و قیمت مناسب است.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 13 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی غلامحسین صاحبی در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: اخیرا نشست‌های مشترکی با جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی برگزار کرده‌ایم تا امکان عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری با حذف واسطه‌ها و دلالان فراهم شود.وی با بیان اینکه اعتقاد داریم جمعیت کلانشهرها باید در خدمت تولیدکنندگان روستایی باشند، گفت: تحقق این مهم، باعث کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها شده و از گسترش حاشیه‌نشینی نیز جلوگیری می‌کند.

صاحبی گفت: براساس تصمیم شورای اسلامی شهر مشهد، عرضه کالاها و محصولات خارجی در بازارهای ارزاق عمومی شهرداری ممنوع شده است تا از این طریق از تولید داخلی حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر بازارهای ارزاق عمومی موجود، باید بستر لازم برای ایجاد بازارهای موقت در تمامی نقاط سطح شهر مشهد به‌منظور عرضه مستقیم کالای داخلی با قیمت پایین و کیفیت مناسب فراهم شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با تاکید بر ضرورت عرضه محصولات سالم و با کیفیت در بازارهای شهرداری گفت: در این راستا طرح سنجش سلامت ١٣٠محصول را در بازارهای ارزاق عمومی آغاز کرده‌ایم تا پس از جمع‌بندی و تعیین کالاهای سالم، قفسه محصولات سالم را در بازارهای ارزاق عمومی راه‌اندازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار