امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : امروز آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند و امیدی برای تغییر روند انقلاب اسلامی ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 23 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار بیان داشت : جبهه استکبار اقتدار ایران اسلامی را پذیرفت و دریافت که از گروهک تروریستی منافقین کاری علیه ایران ساخته نیست و این گروهک هم توان مقابله با ایران را ندارد.

وی گفت :امسال به حمدالله سال رویکرد دنیا به سمت جمهوری اسلامی است، در شش ماهه دوم سال گذشته آمریکایی ها تلاش کردند که با حمایت از اغتشاشگران، برای براندازی نظام اسلامی اقدام کنند و تمام قد به میدان آمدند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : امروز می بینیم که ائتلاف دشمنان از هم گسسته و جبهه طرفدار جمهوری اسلامی در سراسر دنیا شکل می گیرد، امروز می بینیم که میدان و دیپلماسی ما با هم متحد است و همین اتحاد و عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری، در مقیاس جهانی تاثیرگذار است.

وی افزود : امروز صادرات نفت کشور از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به بیش از ۲ میلیون بشکه افزایش یافته است و آینده جمهوری اسلامی درخشان تر از آن است که تصور می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار ادامه داد :  شهید بهشتی، یک عالم مجاهد فی سبیل الله و آگاه به زمان است که در هفتم تیرماه به همراه ۷۲ تن از یارانش در یک اقدام ناجوانمردانه توسط منافقین به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد :  کسانی که می توانند برای دهه امامت و ولایت و عید غدیر برنامه ریزی کنند، وارد میدان شوند، در طول تاریخ برای غدیر کوتاهی شده است و امروز این فرصت وجود دارد، برای غدیر برنامه ریزی شود تا مظلومیت امام علی(ع) به جهان اسلام و دنیای امروز معرفی شود.

امام جمعه ایلام اظهار داشت : مواد مخد از آن بلایای جانسوز و خانواده سوز است که بیشترین آسیب را به جامعه و کشور می رساند و بنابر بیانات مقام معظم رهبری، قاچاق مواد مخدر، سوادگری مرگ و از کارافتادگی انسان ها و نابود کردن نسل جوان است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار