کلنگ احداث ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان بافق به مناسبت هفته قوه قضائیه به زمین خورد.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 24 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد در مراسم کلنگ زنی این ساختمان به تشریح مشخصات فنی این پروژه پرداخت و اظهار داشت: این ساختمان مربوط به بخش اداری و واحد معاینات بالینی است و در زمینی به مساحت ۹۸۰ مترمربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع احداث می شود.

آیتی فیروزآبادی افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای ساختمان اداری و واحد معاینات بالینی پزشکی قانونی شهرستان بافق و محوطه سازی مربوطه حدود ۴ میلیارد تومان بر اساس فهرست بهای ۱۴۰۲ برآورد می شود که به صورت خیری و توسط مجتمع فولاد بافق تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه احداث این ساختمان در قالب یک برنامه ۱۸ ماهه و تأمین تجهیزات آن بر عهده پزشکی قانونی استان است.

آیتی فیروزآبادی اظهار داشت: ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار استانی نیز برای این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان بافق نیز در این مراسم بیان کرد: پزشکی قانونی بافق ۲۰ سال است که شروع به کار کرده و به طور میانگین روزانه حدود ۱۰ مراجعه دارد که برخی پرونده جدید و برخی معاینه مجدد هستند.

آیت اللهی ادامه داد: پرونده‌ها بیشتر در زمینه تصادفات، نزاع، معاینه‌های مجدد و... است و شهرستان بافق از نظر تعداد پرونده در رتبه سوم استان و پس از شهرستان‌های اردکان و میبد قرار دارد.

وی بیان کرد: پرونده‌های شهرستان بهاباد را نیز پزشکی قانونی بافق در این ۲۰ سال پوشش داده و آمار گفته شده مربوط به هر دو شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار