فرمانده انتظامی استان گفت: در حال حاضر امنیت محله محور در دستور کار پلیس یزد قرار گرفته و مسئولان انتظامی با حضور در محلات دغدغه های مردم را در بحث امنیت دنبال می کنند.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷ 01 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در دیدار با دادستان استان یزد ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت الله بهشتی و یاران باوفایش، اظهار کرد: با هماهنگی و تعامل خوب بین پلیس و دستگاه قضائی استان یزد شاهد امنیت خوبی در استان هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر امنیت محله محور که رویکرد سردار "رادان" فرمانده فراجاست در دستور کار پلیس یزد قرار گرفته و مسئولان انتظامی با حضور در محلات دغدغه های مردم را در بحث امنیت دنبال می کنند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در پارک ها و تفرجگاه های استان یزد شاهد امنیت مطلوبی در این مکان ها هستیم.
همچنین در این دیدار دکتر "حدادزاده" دادستان یزد ضمن قدردانی از تلاش های ماموران پلیس در برقراری نظم و امنیت مطلوب در استان یزد، اظهار کرد: امیدواریم این هماهنگی و تعامل خوب بین دستگاه قضا و پلیس یزد باعث ارتقای رضایت مندی مردم شود.
وی با تاکید بر برخورد جدی پلیس با موضوع سرقت افزود: در بحث پیشگیری از سرقت، مستندسازی از صحنه های سرقت، آموزش، آگاهسازی و ارائه هشدارهای پلیسی باعث خواهد شد شهروندان بیش از گذشته نسبت به حفظ اموال خود کوشا باشند.
دکتر حدادزاده تصریح کرد: در خصوص امنیت پارک های یزد اقدامات خوبی انجام شده که باید تداوم داشته باشد.
دادستان یزد گفت: در حوزه ترافیکی نیز باید اقدامات پیشگیرانه پلیس راهور و پلیس راه با شدت بیشتر ادامه داشته باشد و اطلاع رسانی در این خصوص نیز بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار