مشکلات موجود میان صنف آسانسور ومردم در استان یزد ساماندهی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 01 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، برخی از مشکلات میان مردم و صنف آسانسور بزودی با اتخاذ تصمیم بین دستگاه‌های متولی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان یزد دراین باره گفت: برخلاف گذشته که استفاده از آسانسور عمدتا توسط دوایر دولتی و مراکز تجاری و خدماتی بوده است، امروزه شاهد استفاده بسیاری از مردم از آسانسورها هستیم. ازاین رواین اداره کل با نگاه کاهش مشکلات مذکور جلساتی را با مسئولین نظام مهندسی ساختمان، سازمان صمت و مسکن و شهرسازی برگزارکرده است که تا حد امکان ساماندهی شود.

دکترحمید مطهری افزود:پس از بحث و گفتگو مقرر گردید که نماینده اتحادیه کشوری آسانسورجهت حل اختلافات گفته شده درشهرستان یزد مستقر شود. همچنین تفاهم نامه ایی میان اداره کل استاندارد استان یزد، نظام مهندسی ساختمان، سازمان صمت و مسکن و شهرسازی منعقد شود.

وی ادامه داد: مفاداین تفاهم نامه با هدف بهبود کیفیت آسانسورهایی که مقرراست در استان نصب شود ملاک عمل است. امید است در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه و تصویب در شورای فنی استان، ضمانت اجرایی یافته و اقدام گردد.

مطهری همچنین، درحاشیه این جلسه که در اداره کل استاندارد برگزارشده بود، به خبرنگاراداره روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: فراخوان انتخاب واحدهای تولیدی نمونه استان نیز تا دهم تیرماه تمدید شده است و تمامی صنعت گران تحت پوشش این اداره کل می توانند در صورت دارا بودن شرایط اولیه تا این تاریخ، در فرآیند انتخاب واحد نمونه سال کشور شرکت داشته باشند تاافتخاری بر افتخارات خود و استان یزد افزوده و از جوایز مادی و معنوی آن که در سطح کشور منحصر به فرد می باشد، بهره مند گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار