سرپرست گمرکات کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: سهم گمرک پرویزخان از مجموع کالا‌های صادراتی استان کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال حدود ٢۵٨ میلیون و ١۴٠ هزار دلار بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 02 July 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: ارزش کالا‌های صادراتی گمرک پرویزخان در سه ماهه نخست امسال ٢۵٨ میلیون و ١۴٠ هزار دلار به وزن ۶۵٨ تن است.

وی با اشاره به صادرات ٧١۶ میلیون و ٢٣۵ هزار دلاری استان کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال افزود: گمرک پرویزخان توانست از این میزان کالای صادراتی استان کرمانشاه با سهم ٣۶ درصدی آن، از حیث وزن و ارزش، جایگاه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه کسب کند.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سهم گمرک خسروی در صادرات کالا از استان کرمانشاه به خارج از کشور ١٨٢ میلیون و ٣٣٩ هزار دلار به وزن ۵٠٧ تن است.

وی گفت: این گمرک از لحاظ ارزش سهم ٢۵ درصدی و از حیث وزن سهم ٢٨ درصدی از مجموع صادرات استان کرمانشاه را کسب کرده است.

عباس زاده حجم صادرات کالا از گمرک سومار را ١۶٩ میلیون و ٣٩١ دلار به وزن ٣٧٢ تن عنوان کرد و افزود: گمرک سومار با این میزان صادرات کالا، از حیث وزن سهم ٢٠ درصدی و از لحاظ ارزش سهم ٢۴ درصدی از مجموع صادرات استان کرمانشاه به خارج از کشور را داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد:سهم گمرک شیخ صله از صادرات استان کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال از لحاظ ارزش یازده درصد و از حیث وزن ٩ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: صادرات این گمرک در سه ماهه نخست امسال ٨١ میلیون و ۶۶۵ هزار دلار به وزن ١۶١ تن بوده است.

عباس زاده صادرات گمرک شوشمی در این مدت را ١٣ میلیون و ١۵۸ هزار دلار کالا به وزن ١٠٣ هزار و ٢٣۹ تن عنوان کرد و سهم این گمرک از صادرات استان کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال را از لحاظ وزن ۶ درصد و از حیث ارزش ٢ درصد عنوان کرد.

عباس زاده تاکید کرد: عمده کالا‌های صادراتی استان کرمانشاه میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار