مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه، شنبه 10 تیر، به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان دیدار و حمایت های قوه قضائیه در پیشگیری و مقابله با جرائم مرتبط با صنعت نفت را ارج نهادند.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 03 July 2023

به گزارش پايگاه اطلاع رساني نفتخيز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در این دیدار مهندس علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای قوه قضائیه، عمده دستاوردهای فنی و عملیاتی و اقدامات حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت را تشریح کرد.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز از تلاش های قوه قضائیه در تامین زیرساخت های حقوقی جهت استمرار تولید و اقدامات جهادی کارکنان آن در راستای برقراری عدالت تقدیر و اشاره ای اجمالی نیز به اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال همجواران تاسیسات فرایندی داشت.

دکتر صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از میزبانی این دیدار، بر حمایت کامل قوه قضائیه از صنعت نفت در راستای تحقق اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از منابع فسیلی و تاسیسات فرآیندی به عنوان اموال مردم تاکید نمود.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار