به مناسبت دهه تولید وتجارت با حضور استاندار ومدیران اقتصادی
به مناسبت دهه تولید وتجارت با حضور استاندار ومدیران اقتصادی، ۳ طرح تولیدی با اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ 10 July 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک قم، اکبر ابدالی درحاشیه آیین افتتاح طرح‌های صنعتی استان قم، بیان داشت: در مجموع برای بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده که نقش مهمی در افزایش سطح تولید محصولات صنعتی استان خواهند داشت، یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت انجام شده‌است.

وی افزود:‌ درجریان برگزاری مراسم امروز، بهره‌برداران این طرح‌های صنعتی به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی، مسواک و محصولات بهداشتی، کالاهای سلامت محور، ورق فشرده چوبی و لوازم یکبار مصرف پزشکی، آغاز کردند.

وی ضمن بازدید از روند ساخت تونل حرارتی خط تولید الیاف شیشه در شرکت برنا گستر پارسی، تاکید کرد: ایجاد و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در قم محدود به مناسبت‌های خاص نیست و ما در تمامی ایام سال شاهد استقبال پرشور فعالان اقتصادی برای راه‌ اندازی کسب و کار مورد نظرشان در این بخش هستیم که این موضوع نشان دهنده حرکت رو به رشد فعالیت‌های تولیدی در این استان است.

مدیر کل صمت گفت: مسئولان استان به همراه مدیران بخش‌های اقتصادی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کنار جلسه‌های ستادی با حضور میدانی مستمر در واحدهای صنعتی، مسائل و مشکل‌های تولیدکنندگان را از نزدیک و با دقت مورد بررسی قرار داده و برای رفع آن تصمیم‌های لازم را اتخاذ می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار