فرماندار جوانرود:
فرماندار شهرستان جوانرود گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم در ادارات شهرستان جوانرود یک موضوع و وظیفه مهم و حیاتی است.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ 13 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نشست شورای اداری شهرستان جوانرود شامگاه روز گذشته با حضور نامدار حسینی فرماندار جوانرود، بهروز فخری فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای شهری و روستایی و مدیران شهرستان جوانرود تشکیل شد.

نامدار حسینی فرماندار جوانرود اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم فعال هستند و انتظار می‌رود که به وظایف ذاتی خود اشراف داشته و به طور صحیح انجام وظیفه کنند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع وظیفه ما است، مقام معظم رهبری و بزرگان همواره توصیه به رعایت تکریم ارباب رجوع داشتند.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به ارباب رجوع باید به صورتی باشد که میزان مراجعه به فرمانداری برای اقدامات اداری که به راحتی در سازمان‌های مربوطه قابل انجام است کمتر شود، چون این عمل برای دستگاه اجرایی هزینه‌بر است.

این مسئول تاکید کرد: پیگیری آخرین پروژه‌های عمرانی مطالبه عمومی مردم است و پیگیری اصناف در بازار، مدیریت مصرف آب با توجه به کمبود آب در شهرستان جوانرود، تسهیل پرداخت وام در حوزه اشتغال و مابقی وام‌ها و رعایت دستور العمل‌های بانکی از دیگر مطالبات مردمی است.

وی بر بازرسی و سرکشی سرزده توسط کارشناسان فرمانداری از ادارات تاکید کرد.


کاهش ١٢ درصدی جرائم در جوانرود طی سه ماهه امسال


بهروز فخری فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود اظهار کرد: مجموعه انتظامی شهرستان جوانرود با فرماندار و مدیران این شهرستان نهایت همکاری را خواهند داشت.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون با کاهش ۱۲ درصدی جرائم در سطح شهرستان جوانرود مواجه بودیم، اما در حوزه کشف مواد مخدر ۱۷ درصد و کشف سلاح و مهمات افزایش ۴۳ درصدی داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود عنوان کرد: در حوزه تصادفات بخش عمده مربوط به فرهنگ رانندگی است و در این زمینه افزایش جرم داشتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار