اگر این فرضیه محتمل بر صحت باشد بطور قطع از آنجاییکه منطقه گردشگری تلخاب در پایین دست سد سیمره قرار گرفته است ،باز کردن تعمدی دریچه های سد عامل بالا جریان اب رودخانه و پدید آمدن این اتفاق تالم بار شده است
کد خبر: ۱۱۱۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ 15 July 2023

تابناک ایلام علی اصغر اسدی  :: دو روز پیش خبر غرق شدن یک جوان اهل چوار در منطقه تفریحی تلخاب در رسانه ها و فضای مجازی استان منتشر شد .

خبری تالم بار که متاسفانه با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته از سوی دستگاههای امدادی و خدماتی هنوز جسد این جوان از آب بیرون نکشیده شده است.

تاکنون آنچه را که تاکنون در خصوص چرایی این سانحه تلخ از سوی مسولین دستگاههای امدادی و سیاسی شهرستان بدره در رسانه ها درز کرده است ،شنا و نبود مهارت اعلام شده است.

اما چنانچه بخواهیم برش دیگری از این رویداد تلخ را به مخاطببن عرضه نماییم باید آنرا بر اساس واقعیات میدانی ومشاهدات عینی گردشگران حاضر در تلخاب مورد بررسی قرار دهیم.

اتفاقی که اگر براساس گزاره ای که شاهدان مطرح کرده اند نقش عامل انسانی و مدیریتی در آن دخیل باشد ،دستگاه قضایی باید به این موضوع ورودی متفاوت داشته باشد

آنگونه که ناظران و گردشگران می گویند در روز بروز این حادثه ،به یکباره سطح آب رودخانه بصورت غیر طبیعی بالا آمده و همین موضوع باعث گرفتار شدن این جوان و در نهایت غرق شدگی آن شده است

اگر این فرضیه محتمل بر صحت باشد بطور قطع از آنجاییکه منطقه گردشگری تلخاب در پایین دست سد سیمره قرار گرفته است ،باز کردن تعمدی دریچه های سد عامل بالا جریان اب رودخانه و پدید آمدن این اتفاق تالم بار شده است.

البته چنانچه این ادعای گردشگران منطبق بر واقعیت باشد ،که یقینا با توجه به اینکه در پشت بالا آمدن سطح آب عامل دیگری نهفته نیست ،مسولین شهرستان بدره از سد سیمره گرفته تا بخشدار هندیمینی باید پاسخ لازم را برای اقناع افکار عمومی در اختیار ما قرار دهند .

مسولین قضایی باید بدانند که پای جان یک جوان و تالمات سنگین چند خانواده و اقکار عمومی در میان است ،ایا مسولین سد سمیره نمی دانند که در روزهای گرم تابستان خصوصا روزهای پایانی هفته ،منطقه تلخاب مملو از گردشگر می شود ؟!که درست در این تایم به رهاسازی آب سد مبادرت ورزند ؟

چنانچه نتیجه بررسی به تایید این ادعا منجر شود ،یا این اقدام آنان قتل عمد یا شبه عمد محسوب نمی شود ؟

انتظار می رود بمنظور تنویر افکار عمومی سریعتر به این موضوع ورود و نتیجه را در اختیار این خبرگزاری قرار دهید ،چرا که در صورت صحت آن ممکن است مسیر به جایی منتهی شود که برخی عامدانه به این کار دست زده باشند ! چرا که این روزها کسی روی خوشی نسبت به مناطق گردشگری بدره نشان نداده است !

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
چرا آخر هفته ها دریچه ها را باز میکنن؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار