معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در جلسه شورای ترافیک استان مقرر شد براساس گزارش پلیس راهور، رفع نقاط حادثه خیز شهر قم در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 20 July 2023

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی درحاشیه جلسه شورای ترافیک اظهار کرد: در این جلسه از سوی پلیس راهور استان گزارشی از نقاط حادثه خیز شهر قم ارائه که در این جلسه مصوب شد شهرداری قم اصلاح هندسی و رفع این نقاط حادثه خیز را در دستور کار قرار دهد.

از ابتدای دولت سیزدهم ۴۵ نقطه حادثه خیز جاده‌های استان اصلاح شده‌است.

استاندار قم نیز در ابتدای شروع فعالیت خود در سال ۱۴۰۰ در جلسه شورای ترافیک تلاش حداکثری برای رفع کامل مشکل‌های نقاط حادثه‌خیز و حادثه‌ساز محورهای درون شهری و برون شهری این استان را خواستار شده بود.

سید محمد تقی شاهچراغی همچنین استفاده از فن‌آوریهای نو و تجربه‌های سایر استان‌ها در اصلاح معابر و محورهای درون شهری و برون شهری را ضروری دانسته و خاطرنشان کرده بود: درموضوع ترافیک جان مردم بسیار با اهمیت است و باید با بضاعت موجود حداکثر تلاش برای رفع کامل مشکل‌ها نقاط حادثه خیز و حادثه ساز استان صورت گیرد.

معتمدی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت:‌ تشدید کنترل معاینه فنی خودروها توسط پلیس راهور قم از طریق دوربین‌های منصوبه در معابر شهر قم به منظور کاهش آلودگی هوا، تعیین نحوه تردد درخیابان رسالت به صورت رفت و برگشت جدا از هم بعد از جمع‌آوری ریل آهن مترکه مصوبات بعدی جلسه شورای ترافیک استان قم بود.

وی گفت:‌ بحث طرح احداث پل بر روی رودخانه در خیابان نیک‌اندیش حدفاصل بلوار غدیر به سمت جاده اراک قم نیز در این جلسه مطرح گردید که با بررسی طرح‌ ارائه شده مصوب شد این پل در سال جاری توسط شهرداری قم اجرا شود.

وی در پایان گفت: آخرین مصوبه ما در این جلسه بحث ساماندهی سرویس کارکنان کارخانجات شهرک‌های صنعتی قم تحت نظارت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم بود که مقرر شد در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.

در بخش صنعت، قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه صادرات، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار