با تلاش‌های بی‌وقفه سپاه و بسیج و همراهی دستگاه‌های مرتبط، استان مرکزی در مجموعه فعالیت‌های راهیان نور جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 23 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،در نشست ستاد پشتیبانی راهیان نور استان مرکزی که با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مدیران مربوطه برگزارشد ، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج مهمان ویژه این جلسه بود ؛فرزادمخلص الائمه استاندار مرکزی گفت:با تلاش‌های بی‌وقفه سپاه و بسیج و همراهی دستگاه‌های مرتبط، استان مرکزی در مجموعه فعالیت‌های راهیان نور جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت.

در حوزه راهیان نور تقسیم کاری در استان انجام شده که راهبری کلی برعهده سپاه و استانداری است و دستگاه‌های اجرایی باید هر آنچه در توان دارند به میدان بیاورند.


درادامه محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله نیز اظهار داشت:در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر از استان مرکزی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند و ۱۶ هزار نفر روز، اردوی یک روزه برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

به برکت کنگره شهدای استان اردوهای هفت اقلیم راه اندازی شد که بهترین بستر شناخت حضرت امام(ره) و حوادث تاریخی حول شخصیت ایشان است.

همچنین مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت:اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و گردشگری تعالی بخش بهترین بستر برای جهاد تبیین و امیدآفرینی هستند.

بنا داریم اردوهای راهیان نور را از دو قشر دانش آموزی و دانشجویی فراتر ببریم تا برای همه اقشار اعزام متمرکز استانی و سیر روایت تخصصی را داشته باشیم.

تلفیق اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از رویکردهای بسیج در سال جاری است که دو مقوله تعالی معنوی و امید آفرینی را توأمان دنبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار