معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۶۵ دستگاه خودرو ناوگان امدادی ایران خودرو با استقرار در محل های مشخص و پوشش مسیرهای پنج‌گانه اربعین در این استان، آماده ارائه خدمات به زایرین هستند.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 25 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید هژبری روز سه شنبه در نشست با مدیران طرح خدمات و امداد اربعین ایران‌خودرو اظهار داشت: ایجاد پایگاه‌ امداد خودرو در فاصله‌های مناسب مسیرهای اربعین نقش بسزایی در امنیت خاطر زائران خواهد داشت.

وی، استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار در کنار افزایش خودروهای حمل کننده را دارای اهمیت زیادی در کنترل ترافیک مسیر دانست و تاکید کرد: مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو ایجاب می‌کند ایام اربعین تمامی تلاش خود را برای کسب رضایت زوار به کار گیرد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه حضور پایگاه‌های امداد خودرو در جاده‌ها مایه آرامش و امنیت خاطر زائران را فراهم می‌آورد، اضافه کرد: افرادیکه خودروهای آنها دچار سانحه می‌شود را باید با ارائه خدمات توأم با تسریع از نگرانی بیرون آورد.

هژبری ادامه داد: ایام اربعین حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در شهرستان مهران پارک می‌شود که پارکینگ‌های شماره یک و ۲ اربعین از بقیه اماکن پر ترددتر هستند؛ نیاز است با نصب تابلوهایی در این پارکینگ‌ها اطلاع‌رسانی کافی برای زائران صورت پذیرد تا اگر خودروهای آنان دچار مشکل شد، در سریع‌ترین زمان ممکن به تیم‌های امدادخودرو دسترسی داشته باشند.

وی، گم شدن سوئیچ و خراب شدن باطری خودروها را از عمده‌ترین مسائل زائران در ایام اربعین عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی خدمات امداد خودرو در همه‌ عرصه‌ها در کنار برگزاری یک رزمایش فراگیر نقش بسزایی در معرفی خدمات این پایگاه‌ها به مردم خواهد داشت.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسافران، خرابی خودروها در مسیر و ماندن در راه است که با نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در مسیرها و حضور مجموعه‌ی امداد خودرو در کنار مردم می‌توان بر این نگرانی‌ها فائق آمد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار