مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سه حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این سوانح ۴ کشته و ۱۰ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 02 August 2023

به گزارش تابناک کرمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از وقوع سه حادثه ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه در این سوانح ۴ کشته و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه این حوادث در ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی استان کرمان رخ داده است، گفت: در حوادث مذکور تریلی‌ها بخش عظیمی از سانحه بودند و به ۴ کشته و ۱۰ مصدوم این حوادث توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به اولین حادثه در اثر واژگونی تریلی و مصدوم شدن ۲ نفر در محور انار_رفسنجان اشاره کرد و گفت: در دومین حادثه عصر روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در محور کرمان _ بم یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با تریلی برخورد و متاسفانه ۲ نفر فوت و ۴ نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: سومین حادثه در محور بردسیر_سیرجان در شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در اثر برخورد وانت مزدا با تریلی رخ داده است که در این سانحه ۲ نفر فوت و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تسنیم، در عملیات‌های مذکور ۴ تیم امداد و نجات از شهرستان‌های رفسنجان، بم، بردسیر و سیرجان حضور یافتند.

برچسب ها: کرمان ، تصادف ، حادثه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار