به همت مدیریت فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران، اولین مدرسه تابستانه کسب‌وکار با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان مباحث کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار، شنبه هفتم مرداد شروع به‌کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 02 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آیین افتتاح مدرسه تابستانه کسب‌وکار، دکتر حجت غنودی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران ضمن معرفی مراکز کارآفرینی، هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه به اهداف پرورش کارآفرین‌های موفق آینده اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان، اشتغال بعد از پایان تحصیل و کسب مهارت‌های لازم جهت کارآفرینی است. در این راستا این مدرسه، محیطی پویا و پرنشاط را فراهم آورده و به آنها این امکان را می‌دهد تا با مفاهیم کسب‌وکار آشنا شده و به صورت عملی در این مسیر گام بردارند.

           مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران اظهار داشت: این مدرسه با محورهای ایده‌پردازی و بوم کسب‌وکار، سواد مالی- اجرایی، بازاریابی و فروش، تبلیغات در بستر فضای مجازی و تولید محتوا، مهارت نرم وابسته به کسب‌وکار شامل فنون مذاکره و کار تیمی با حضور مدرسان و شخصیتهای برجسته این عرصه برگزار می‌شود.

         دکتر غنودی افزود: علاقه‌مندان ضمن آشنایی با مقوله یادگیری مهارت‌هایی هم‌چون ایده‌پردازی، کار تیمی و رویکردهای خلاقانه حل مسأله، تعامل با صنعت و بازار کار، انعطاف‌پذیری زمانی و شبکه‌سازی و ارتباطات حرفه‌ای را نیز فرا می‌گیرند.

          خاطرنشان می‌شود: این مدرسه از هفتم مرداد، در قالب چهل ساعت کلاس آن‌لاین و حضوری تا 22 شهریور ادامه خواهد داشت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار