سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران آخرین وضعیت شکایت زن توریست فرانسوی از چهار تبعه افغان به اتهام اذیت و آزار را تشریح کرد و گفت: شاکی پرونده گفته تمایلی به پیگیری شکایتش ندارد اما با این حال در جلسه رسیدگی حضور یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 14 October 2015
محسن افتخاری در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود شاکی پرونده چهار تبعه افغان از شکایت خود صرف‌نظر کرده و رضایت داده است اظهار کرد: شاکی رضایتی نداده است اما گفته تمایلی به پیگیری پرونده ندارد.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران اضافه کرد: با این حال، شاکی پرونده در جلسه رسیدگی حضور یافته و از وی یک سری تحقیقات به عمل آمده است.

به گفته افتخاری تا کنون رضایت‌نامه رسمی تحویل مرجع قضایی نشده است و تحقیقات در شعیه هشتم دادگاه‌ کیفری یک ادامه دارد.

افتخاری پیشتر گفته بود که در اینگونه پرونده‌ها، مرحله دادسرا وجود ندارد و تحقیقات در دادگاه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، 28 شهریور در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز یک زن توریست را مورد آزار و اذیت قرار دادند که به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت. عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود، دستگیر کنند.

در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از 24 ساعت در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

نتیجه اقدامات پلیس تهران برای دستگیری چهار مرد متجاوز نیز از طریق پلیس اینترپل به سفارتخانه های مربوطه اعلام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار