معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری دوره‌های "ایران مهارت" برای نوجوانان تحت حمایت در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 05 August 2023

محمدرضا مومی اردستانی، با اشاره به پیش بینی ثبت نام بیش از ۵ هزار مددجوی تحت حمایت در دوره‌های طرح تابستانه مهارت، گفت: آغاز این دوره آموزشی در فصل تابستان، فرصت مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ارائه آموزش‌های کارآفرینی متناسب با نیاز بازار کار به منظور ارتقاء توانمندی‌های مهارتی منطبق با ویژگی‌های فردی مددجویان است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: این طرح برای استفاده دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد، در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و نوجوانان سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ۵ دهک پایین درآمدی جامعه است.

وی برگزاری این دوره آموزشی را با هدف توسعه و تقویت فرهنگ کار و ایجاد مهارت‌های کسب و کار متناسب با سن فراگیران اعلام کرد و افزود: ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل و کمک به هدایت تحصیلی آنان، کمک به خلاقیت، نوآوری و رشد مهارت‌ها در آنان، و نهایتا تعیین مسیر شغلی و ایجاد اشتغال پایدار از ویژگی‌های اساسی این طرح آموزشی است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید براینکه در انتخاب نوع رشته آموزشی علاوه بر علاقه و استعداد مهارت آموزان، رعایت اولویت‌های بومی کسب و کار استان نیز لحاظ می‌شود، گفت: مددجویان علاقمند می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته مهارت آموزان، در سامانه‌های my.medu.ir گزینه نورینو همچنین از مسیر irantvto.ir و کلیک بر روی گزینه مدرسه تابستانی مهارت، اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار