کد خبر: ۱۱۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 07 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه ناپایدار جوی در ارتفاعات که با بارش رگباری باران، وزش باد، رانش زمین و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی همراه است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای ارتباطی این استان جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت و گویی با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن روان‌آب و و وقوع سیلاب‌های نقطه‌ای و محلی، کاهش دید، رانش زمین و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات این استان از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در این جاده‌ها، جوانب احتیاط را در نظر بگیرند و از اتراق کردن در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی، با عبور متناوب امواج در تراز میانی جو، آسمان مازندران از امروز دوشنبه با رگبار متناوب باران، وزش باد، رعد و برق و با احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود و این وضعیت تا اواخر وقت روز چهارشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

وی گفت: با فعال شدن این سامانه احتمال جاری شدن روان‌آب، وقوع سیلاب‌های نقطه‌ای و محلی، رانش زمین و احتمال ریزش سنگ در محورهای ارتباطی مازندران از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه دور از انتظار نخواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگر سخنان خود وضعیت ترافیک در جاده چالوس را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان، ترافیک خودرو در محدوده تونل کندوان در زمان حاضر سنگین گزارش شده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار