سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار کارت هوشمند ملی در این استان صادر شده و آماده توزیع است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 09 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از ایرنا، وحید خلوصی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل به مناسبت روز خبرنگار افزود: یک میلیون و ۴۷ هزار و ۳۲۹ نفر بالای ۱۵ سال در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هستند که از این تعداد بیش از ۹۰۰ هزار نفر کارت ملی خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار کارت هوشمند ملی هم در استان صادر شده و آماده توزیع است، از مردم خواست با مراجعه به دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت و احوال کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: با تلاش کارشناسان و همکاران سایتی راه‌اندازی شده و همه افراد می‌توانند با مراجعه به آن سامانه اطلاعات خانوادگی پدر، مادر، همسر و فرزندان خود را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنند.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: اطلاعات ثبتی مردم مبنای ارائه خدمات خواهد بود و هموطنان با مراجعه به درگاه‌های ثبت احوال در صورت مشاهده اشکالات هویتی، به سازمان اعلام کنند تا بررسی و برطرف شود.

خلوصی با اشاره به اجرای طرح آدرس و کدپستی شخصی اضافه کرد: با اجرای این طرح از این به بعد کدپستی شخصی به عنوان مرجع ارائه خدمات خواهد شد و نشانی خانوار‌ها در آینده نزدیک، نقش بسیار مهمی در دریافت خدمات اداری خواهد داشت.

خلوصی با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از خبرگزاری ایرنا ادامه داد: رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری ایرنا در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم نقش بسزایی دارند.

جمعیت استان اردبیل تا پایان سال ۱۳۹۹ یک میلیون و ۳۲۵هزار و ۲۶۹ بوده که ۷۰ درصد آن در مناطق شهری و ۳۰ درصد هم در مناطق روستایی زندگی می‌کنند. ۵۱ درصد این جمعیت را مردان و ۴۹ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار