مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: ۲۷ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در چهار ماه نخست امسال صادر و تمدید شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 12 August 2023

مهدی حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: استفاده از پروانه کاربرد علامت استاندارد کالا و خدمات از جمله فرآیندهای مهم و ضروری برای توسعه پایدار صنایع و فناوری‌های مختلف به شمار می‌رود که در نتیجه آن تعادل و توازن بین منافع تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان برقرار خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای بند ٢۴ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اداره کل استاندارد از ابتدای امسال اقدام به صدور و تمدید پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد در حوزه‌های صنایع غذایی، شیمی و پتروشیمی، نساجی چرم، مهندسی پزشکی و صنایع ساختمانی کرده است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور کنترل کیفی و کمی کالاها و خدمات در راستای حفظ حقوق عامه، تعداد ۳۷۱ مورد بازرسی از مراکز خدماتی صورت گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، طی شبانه روز از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ پیگیری و یا با شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ به اداره کل اطلاع رسانی کرده همچنین از طریق سامانه پیامکی می‌توانند اصالت پروانه استاندارد روی محصول را با ارسال شماره ۱۰ رقمی ذیل به نشانی استاندارد (رایگان) به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ استعلام نمایند.

انتهای پیام/ ل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار