کد خبر: ۱۱۱۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 12 August 2023

تابناک/گیلان مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۵روستا در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این مناطق بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

عیسی جمال نیکویی از افتتاح طرح گازرسانی به ۱۵روستا در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: با بهره‌مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی، مجموع روستاهای برخوردار از گاز در استان به ۲۱۳۶ روستا می رسد به گزارش تابناک گیلان.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این روستاها با جمعیت۵۲۰ خانوار در شهرستان‌های تالش، آستارا، شفت، لنگرود و املش قرار دارند، افزود: برای گازرسانی به این مناطق بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال هزینه شده و با این افتتاح ها درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان به ۹۷.۱ درصد خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای این شرکت گفت: با مساعدت مدیران شرکت ملی گاز، مجوزهای عملیات گازرسانی به ۱۵۲روستا در شهرستان‌های رودسر، تالش، املش، سیاهکل و رودبار اخذ شده و پیمان سپاری آنها در قالب هشت پیمان برای سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ انجام شده و هم اکنون در حال اجرا است.

جمال نیکویی درخصوص گازرسانی به روستاهای شهرستان شفت تصریح کرد: دو روستای بابارکاب و طالقان در این شهرستان در هفته دولت امسال بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی می‌شوند و گازدار شدن روستای امامزاده ابراهیم شفت نیز تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افزایش برخورداری میزان بهره‌مندی گاز روستایی استان به ۹۸ درصد تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: شرکت گاز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با رساندن گاز به مناطق کم‌برخوردار، محرومیت را از چهره روستاها بزداید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار