رییس پلیس امنیت اقتصادی و قاچاق کالا و ارز قم با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا و ارز، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا اواسط مردادماه بیش از ۴۹۷ میلیارد ریال بود که امسال این عدد در مدت مشابه به ۶۴۲ میلیارد ریال رسیده‌است.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 13 August 2023

سرهنگ حسین برزگر روز یکشنبه درگفت‌وگویی اضافه کرد: آمار سالجاری کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آمار عملکرد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قم از ابتدای سالجاری تاکنون، بیان داشت: در مدت مشابه سال قبل ۳۰۳ متهم دستگیر شده بودند که امسال با دستگیری ۳۳۳ متهم، تعداد دستگیرشدگان نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت ۳۱۴ فقره پرونده مکشوفه تشکیل شده که در مقایسه با ۲۹۲ پرونده سال گذشته، هشت درصد رشد یافته‌است.

برزگر ادامه داد: ۷۷ پرونده مکشوفه طی سال‌جاری ارزش اقتصادی بالای ۱۰۰ میلیون تومان داشته که ۲۷ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته‌است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی و قاچاق کالا و ارز قم گفت: همچنین ۱۲۸ پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز امسال تشکیل شده که در مقایسه با ۱۷۳ پرونده سال ۱۴۰۱، ۲۶ درصد رشد کرده‌است.

وی یادآور شد: با اقدامات پلیس امنیت اقتصادی و قاچاق کالا و ارز امسال ۲۶۲ دستگاه انواع خودرو توقیف شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۱درصد افزایش داشته‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار