مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اعزام ایمن زائران اربعین حسینی در اولویت این اداره کل است، گفت: کرایه اتوبوس از مبدا این استان به مرز شلمچه برای پیاده روی اربعین حسینی تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 14 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از فارس، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفتگویی با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از ۲۱ مرداد از طریق سایت safar۷۲۴.com اظهار کرد: فعالیت اعزام کاروان‌های استان به مرز شلمچه از ۲۷ مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه عرضه بلیت اتوبوس از همه شهرستان‌های استان و به صورت عمده از پایانه بوشهر به سمت شلمچه می‌باشد، تصریح کرد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدا بوشهر به پایانه مرزی شلمچه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۵۸۶ هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۳۴۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می‌کنیم افزود: رایزنی‌هایی نیز انجام شده تا در صورت نیاز از ظرفیت ناوگان برخی دستگاه‌های اجرایی و صنایع برای جابه جایی زائران اربعین خصوصا در برگشت از مرز استفاده شود.

اخترشناس همچنین به ایمن سازی مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی در بوشهر اشاره کرد و گفت: فعال نمودن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، بروز رسانی سیستم روشنایی، افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، پیش بینی فعالیت دو موکب در استان، حضور شیفتی همکاران در مرز شلمچه و برپایی میز خدمت در پایانه مسافری بوشهر جهت نظارت مستمر بر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اجرا شده یا در دستور کار می‌باشد.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین بوشهر تصریح کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر نیز به صورت صد درصدی از نظر سیستمی و منابع انسانی برای پشتیبانی و رصد لحظه‌ای محور‌ها آمادگی کامل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار