معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت:اردوگاه شهید کازرونی اهواز از ۲۸ مردادماه‌جاری آماده پذیرش زائران کرمانی اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 17 August 2023

به گزارش تابناک کرمان، رحمان جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوگاه شهید کازرونی اهواز از ۲۸ مردادماه‌جاری آماده پذیرش زائران کرمانی اربعین حسینی است و خدمات تغذیه و اسکان را ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: زائران کرمانی اربعین حسینی می‌توانند خودروی خود را در اردوگاه شهید کازرونی اهواز پارک کنند و از خدمات تغذیه و اسکان بهره ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: ناوگان هوایی مانند روال قبل به زائران اربعین حسینی در استان کرمان خدمات‌رسانی می‌کند و این در حالی‌ست که یک قطار از کرمان به مقصد اهواز نیز در اختیار زائران قرار می‌گیرد و تاریخ حرکت آن از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌شود.

جلالی اضافه کرد: ناوگان جاده‌ای هم در سه سطح و کلاس به زائران اربعین حسینی از کرمان خدمت‌رسانی می‌کند که قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفری وی‌آی‌پی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، کلاسیک ۳۲ نفری هم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره معمولی نیز ۷۷۱ هزار تومان است و اگر هم‌استانی‌ها تخلفی دیدند از طریق ستاد اربعین پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار