رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین ‌بوشهر با اشاره به ثبت ۲۰۰ پرونده موکب‌داران استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: تاکنون به ۱۶۶ پرونده رسیدگی، ثبت و پروانه لازم صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 21 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از تسنیم، عبدالرضا مطاف در گفتگویی در بوشهر با بیان اینکه ۸۰ درصد اقدامات کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بوشهر انجام شده است، اظهار داشت: اکنون موکب‌های داخلی استان بوشهر در نقاط مورد نظر مستقر شده و مشغول خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در حال تردد در مسیر‌های استان هستند.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بوشهر از استقرار موکب‌های استان در نقطه مرزی شلمچه خبر داد و بیان کرد: موکب‌های برون مرزی نیز بعضاً مستقر شده‌اند و بخشی هم در حال اعزام به نقاط مورد نظر برای استقرارند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه هماهنگی لازم با ستاد‌های نجف و کربلا برای استقرار موکب‌های خدمات‌رسانی استان شده است، گفت: نمایندگان کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بوشهر در حال جانمایی استقرار موکب در کربلا، نجف و در مسیر این دو شهر هستند.

وی با اشاره به ثبت ۲۰۰ پرونده موکب‌داران در استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی افزود: تاکنون به ۱۶۶ پرونده رسیدگی، ثبت و پروانه لازم صادر شد.

مطاف اضافه کرد: از این ۱۶۶ پرونده ۹۲ موکب آن مربوط به مسیر مواصلاتی داخل استان بوشهر است، ۵ موکب در مرز شلمچه مستقر می‌شوند.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بوشهر از استقرار ۷ موکب استان بوشهر در شهر نجف اشرف خبر داد و بیان کرد: ۱۷ موکب در مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شود و ۴۵ موکب هم در شهر کربلا خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بر عهده دارند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر از افزایش موکب‌های این استان نسبت به اربعین گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: موکب‌های اربعین حسینی استان بوشهر تاکنون نسبت به سال قبل ۵۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به ناکام شدن دشمنان در اهداف خود گفت: دشمنان که اهداف و برنامه‌ریزی علیه نظام اسلامی و جلوگیری حضور مردم در حماسه اربعین حسینی طراحی کرده‌اند، با افزایش ۵۲ درصدی موکب‌های استان بوشهر اهداف آن‌ها ناکام شده است.

مطاف از مشارکت ۸۸ دستگاه خودرو تریلی و کامیون در استان بوشهر برای خدمات‌رسانی در حماسه اربعین خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۳۶ دستگاه خودرو سنگین در همراهی موکب‌های استان بوشهر اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمالاً به ۱۹۰ دستگاه خودرو افزایش می‌یابد.

برچسب ها: بوشهر ، خدمات‌رسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار