فرماندار پلدختر، گفت: ۵۱ طرح هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 24 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از مهر، حمید خادم امروز پنجشنبه در نخستین روز از هفته دولت در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پلدختر با امام‌جمعه اظهار داشت: مبلغ ۲۰۷ میلیارد تومان برای اجرایی‌کردن طرح‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، هزینه شده است.

وی افزود: یک طرح به نمایندگی از ۲۱ طرح در شهرستان پلدختر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار پلدختر، گفت: گازرسانی به ۹ روستا و افتتاح چهار واحد صنعتی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

خادم، افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۷ روستای شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است که با این کار شهرستان در حوزه گازی رسانی به شهرستان سبز تبدیل می‌شود.

وی یادآور شد: افتتاح پل شهدای معمولان در «ابراهیم‌آباد» پس از گذشت ۱۴ سال امسال در هفته دولت مردمی آیت‌الله رئیسی افتتاح خواهد شد.

فرماندار پلدختر، افزود: پل «برگلان سوخته» و چندین طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد، بهزیستی، صندوق کارآفرینی و جهاد کشاورزی از جمله طرح‌هایی است که امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

خادم، گفت: طرح‌های مهم دیگری از جمله ایستگاه‌های پمپاز آب «رنگین بان»، «بن بازه»، «جایدر» و «سرنجه» و شیلات «رنگین بان» در سال ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم با هزینه‌های کلان افتتاح می‌شوند.

وی افزود: از رسانه‌ها انتظار می‌رود خدمات نظام در هفته دولت به نحو احسن به مردم اطلاع‌رسانی و عملکرد دستگاه‌ها را به سمع و نظر مردم برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار