مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت 19 پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 26 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی قطبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در نشست مطبوعاتی به‌مناسبت بزرگداشت هفته دولت اظهارداشت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در همه شهرستان‌ها، همایش صبحگاهی، کوهپیمایی ویژه بانوان، مشاوره رایگان ازدواج، جلسه هم‌اندیشی با جوانان، پرسش و پاسخ با جوانان، بازدید از مراکز مشاوره و ... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دولت برای جوانان و ورزشکاران خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به افتتاح ۱۹ پروژه وزرشی به مناسبت هفته دولت در خراسان جنوبی هزینه این پروژه‌ها را ۶۸۰ میلیارد ریال با متراژ ۳۵۰ هزار متر مربع اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه برای توسعه مناطق روستایی استان طرح ویژه رفع محرومیت از مناطق مرزی در دستور کار است، افزود: برای مرحله اول اجرای این طرح، ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های مرزی زیرکوه و سربیشه تعریف که عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغاز شده است.

به گفته قطبی، شهرستان‌های نهبندان و درمیان نیز در مرحله دوم اجرای این طرح قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به توافق‌نامه‌ای که بین استانداری خراسان جنوبی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده است اشاره کرد و ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های خراسان جنوبی و اتمام ۳۷ پروژه ناتمام روستایی طی سال‌های ۴۰۲ و ۴۰۳ در استان عملیاتی می‌شود.

قطبی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ همه روستا‌های بالای ۵۰۰ نفر جمعیت خراسان جنوبی به طور حتم دارای یک پروژه وزرشی خواهند بود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در استان ۵۷ پروژه وزرشی به بهره‌برداری رسیده است.

قطبی با بیان اینکه برنامه اصلی گرامیداشت هفته دولت برای جوانان نشست با مسوولان و فرماندار با نگاه تبیین دستاورد‌های دولت و انقلاب است، افزود: سه خانه جوان بیرجند، قاین و طبس نیز تامین اعتبار شده که خانه جوان بیرجند با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: استخر شنای طبس نیز بعد از سال‌های بلااستفاده بودن به‌زودی عملیات تکمیلی آن به اتمام خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار