مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به مناسبت ۴ شهریور روز کارمند را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 26 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به مناسبت ۴ شهریور روز کارمند را تبریک گفت.

 

پیام تبریک مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به مناسبت ۴ شهریور روز کارمند  

 

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

محیط کارمندی ، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است. (مقام معظم رهبری)

هفته دولت احیاگر روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر است، آنانی که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردم بودند و با عملکرد خود در مدت کوتاه خدمت در دولت به نماد خدمت صادقانه و خالصانه در ذهن تمام مردم ایران تبدیل شدند.

مزین شدن چهارم شهریور ماه با عنوان «روز کارمند» ارزش نهادن به مجاهدت قشری عظیم از جامعه و انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است. کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. کارمندی تنها عمل به وظایف اداری نیست. آن هم وقتی که‌ با خدمت به بهترین بندگان خدا همراه می‌شود، آنگاه است که هر لحظه کار، عبادت است و هر لحظه عبادت، ایثار.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه همکاران صبور، فهیم، پر تلاش و متعهد کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تبریک می‌گویم.

امید است که با روحیه مردم‌ داری و سعه‌ صدر و در سایه برخورداری از تعهد و تخصص و پرهیزگاری ، تمام تلاش و توان خویش را برای پیشبرد اهداف این نهاد مقدس به‌ کار گیرند و لبخند رضایت بر لب نیازمندان و محرومین بنشانید که همانا رضایت خالق در گرو رضایت مخلوق است.

میثم معافی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار