رئیس انجمن خوشنویسی رودسر گفت:
رئیس انجمن خوشنویسی رودسر گفت: برگزاری مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی شهرستان رودسر فرصتی شد تا بتوانیم در قالب برنامه «مشق عشق» اقدام به کتابت و نگارش آیات نورانی کلام وحی کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 27 August 2023

کتابت آیات الهی به قلم خوشنویسان گیلانی در «مشق عشق»کتابت آیات الهی به قلم خوشنویسان گیلانی در «مشق عشق»کتابت آیات الهی به قلم خوشنویسان گیلانی در «مشق عشق»کتابت آیات الهی به قلم خوشنویسان گیلانی در «مشق عشق»کتابت آیات الهی به قلم خوشنویسان گیلانی در «مشق عشق»

رضا رحمتی، رئیس انجمن خوشنویسی شهرستان رودسر و قاری قرآن در جریان برگزاری مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف گیلان در گفت‌وگو با تابناک گیلان، با اشاره به اینکه رسم‌الخط مصحف جایگاه ویژه‌ای در علوم قرآنی و معارف اسلامی دارد، اظهار کرد: خوشنویسی و کلام وحی ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند و از ازل به این امر توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی شهرستان رودسر فرصتی شد تا بتوانیم در قالب برنامه «مشق عشق» اقدام به کتابت و نگارش آیات نورانی کلام وحی کنیم.

رحمتی با بیان اینکه از سال ۱۳۶۲ وارد حوزه خوشنویسی قرآنی شدم، گفت: هر کار و اقدامی که با آیات قرآن آمیخته شود، رنگ، بو و شکل الهی به خود گرفته و ماندگار و جاوید می‌شود و خوشنویسی هم یکی از هنرهای ماندگار و بی‌نظیر است. کتابت وحی و خوشنویسی آیات الهی از جمله هنرهای ماندگاری است که انسان را در مسیر الهی حرکت داده و منجربه رستگاری می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار