با حضور استاندار لرستان و معاونین سیاسی امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی ۵ طرح عمرانی و پروژه اقتصادی مورد بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 29 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد زیویار در پایان سفر به شهرستان‌های پلدختر و معلولان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق حضور در کنار مردم شریف این دو شهرستان حاصل شد که مجموعا ۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: امروز عملیات کلنگ زنی گازرسانی به ۴۱ روستای منطقه چمشک و ۹ روستا و چهار واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان پلدختر توسط شرکت گاز استان انجام پذیرفت که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح پل شهدای معمولان منطقه ابراهیم آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح پل برگلان سوخته با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان گفت افتتاح ابن دو پل که از مطالبات به حق مردم این مناطق بود از پروژه‌های دیگری بود که امروز در ششمین روز از هفته دولت انجام پذیرفت.

فرهاد زیویار در پایان گفت: از دیگر پروژه‌های این دو شهرستان افتتاح فیدر‌های برق با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بود که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها با حضور مدیر کل بازرسی استانداری، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر و برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب ها: پلدختر ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار