معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: زمین‌هایی که طبق تفاهم‌نامه‌ مابین این اداره‌کل و شهرداری به منظور آماده‌سازی چهار محله در منظریه باید به شهرداری واگذار شود در حال آماده‌سازی و تفکیک است و به زودی تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 04 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری، اواخر تیرماه امسال با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای محله منظریه به منظور تکمیل زیرساخت‌ها و آماده‌سازی سایت تحویل شهرداری شهرکرد شد.

به موجب این تفاهم‌نامه در قبال تحویل این محله به شهرداری، راه و شهرسازی معادل۲۰۰ میلیارد تومان زمین در این منطقه باید به شهرداری شهرکرد تحویل دهد.

اما محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که تا کنون هیچ مبلغ یا املاکی جهت آغاز عملیات عمرانی در منظریه توسط راه و شهرسازی به شهرداری تحویل نشده است.

خبرنگار این رسانه این موضوع را از مسئولان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پیگیری کرده است.

درحال تفکیک و قطعه‌بندی زمین‌ها هستیم

کامران رهی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تفاهم‌نامه اجرایی آماده‌سازی چهار محله در منظریه بین شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منعقد شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق این قرارداد این اداره‌کل باید املاکی را در منظریه به شهرداری شهرکرد واگذار تا برای فروش اقدام کند، اما این زمین‌ها باید در ابتدا تفکیک شوند.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری زمین‌ها انجام شده است، افزود: هم‌اکنون اقدامات اولیه برای تفکیک این زمین‌ها در حال انجام است تا به قطعات کوچک‌تر تبدیل شود و شهرداری بتواند آن را به فروش برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار