فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 41 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از 2 دستگاه تریلی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 05 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها، ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار