رئیس پلیس راه استان قزوین از اعلام محدودیت ترافیکی به مدت سه روز در این هفته در محور قزوین_ رشت برای کامیونها و تریلی ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 05 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از فارس، سرهنگ فرهاد با اشاره به ترافیک نیمه سنگین از ابتدای صبح امروز از سمت تهران و کرج اظهار کرد: باند شمالی آزادراه تهران_قزوین حد فاصل محمدیه تا شهر قزوین و کنارگذر به صورت نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه رشت باند شمالی قزوین به رشت به صورت سنگین و نیمه روان است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین_رشت از امروز تا فردا و جمعه افزود: تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع بوده و پلیس به صورت آماده باش تا پایان تعطیلات در خدمت مسافرین و شهروندان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به برگزاری پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی توضیح داد: در خارج از شهر قزوین از اقبالیه تا نسیم شمال و امامزاده حسین علیه السلام از زائرین که به صورت کاروان و هیئتی حضور می‌یابند و هم رانندگان باید مراعات کنند و رانندگان باید هنگام عبور باید مراقب دلدادگان پیاده خسته باشند که البته پلیس هم در کنار مردم خواهد بود.

ذاکری منش افزود: پیاده روی دلدادگان حسینی در سایر محور‌ها همچون ناصرآباد، بوئین زهرا و کورانه هم به سمت امامزاده‌ها برگزار می‌شود که هم مردم و هم رانندگان باید دست به دست هم دهند تا این مراسم معنوی و مذهبی و عزاداری به نحو احسن برگزار شود و مراعات لازم را داشته باشند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه رانندگان نباید هیچگونه عجله و شتاب در رانندگی داشته باشند، متذکر شد: با توجه به اینکه در مسیر رفت، بار سنگینی وجود خواهد داشت لازم است رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند به ویژه اینکه باید رعایت فاصله طولی را مد نظر قرار دهند و نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بر توقف غیر ضروری مسافران در کنار حاشیه آزادراه‌ها و کنار راه‌ها تاکید و تصریح کرد: در سه روز گذشته دو مورد تصادف در حاشیه آزادراه‌ها اتفاق افتاده که منجر به تصادف خسارتی شده این در حالی است که رانندگان باید از هرگونه توقف غیرلزوم در حاشیه آزادراه‌ها و کنار راه‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت فوری و لزوم برای انجام توقف، از علائم ایمنی استفاده کنند و با پلیس هماهنگی لازم را داشته باشند تا سانحه دلخراشی برای آن‌ها رقم نخورد.

ذاکری منش بیان کرد: احتمال برخورد برخی خودرو‌ها به دلیل خستگی، خواب آلودگی و دلایل دیگر با خودرو‌های متوقف شده در حاشیه آزادراه‌ها و کنار راه‌ها وجود دارد و احتمال وقوع تصادف و خسارت‌های جانی، مالی و خسارتی وجود دارد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار