فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در بازرسی از یک دستگاه تریلی، انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 09 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی گلشن شهرستان فردوس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، انواع لوازم خانگی، البسه، لوازم یدکی، اقلام آرایشی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شجاعی نسب اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی همچنین از کشف ۱۲۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در یک عملیات پلیسی خبر داد.

شجاعی نسب اظهار داشت: ماموران پاسگاه سهل آباد نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و و جهت بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده سواری پژو ۴۰۵ به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و در نهایت راننده خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از دید مأموران خارج و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار