کد خبر: ۱۱۲۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 10 September 2023

شهرستان رودسر ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد و لذا احتمال طوفانی شدن دریا طی امروز و فردا وجود داردشهرستان رودسر ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد و لذا احتمال طوفانی شدن دریا طی امروز و فردا وجود دارد

به گزارش تابناک گیلان محمد حیدری، امروز 19 شهریور، در ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، با اشاره به احتمال بارش شدید باران در استان گیلان، اظهار کرد: شهرداران با کلیه امکانات و تجهیزات و نیروها در صحنه باشند و به ستاد  مدیریت بحران شهرستان کمک کنند.

وی همچنین از دستگاه‌های خدمت رسان همچون آب و برق و هلال احمر و مرکز بهداشت خواست نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند و افزود: در صورت شکستن تیر برق و افتادن درخت و آبگرفتگی معابر، باید مانع از ترافیک شویم.

فرماندار رودسر به حضور مسافران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط شهر در زمان بارندگی ها شاهد آبگرفتگی هستیم و لذا با کمک شهرداری نسبت به شناسایی و رفع این نقاط جهت جلوگیری از اختلال در تردد مردم اقدام شود.

حیدری با بیان اینکه آبفا و شبکه بهداشت نسبت به کیفیت آب شرب در زمان بارندگی‌ها دقت داشته باشند تا سلامت مردم تهدید نشود، گفت: شهرستان رودسر ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد و لذا احتمال طوفانی شدن دریا طی امروز و فردا وجود دارد؛ در این شرایط ساحل باید امن باشد و حتی یک نفر هم دچار سانحه نشود.

وی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: برنامه‌های هفته دفاع با محوریت مردم و برپایی نمایشگاه‌های حوزه دفاع مقدس برگزار شود.

فرماندار رودسر با اشاره به حضور مسافران در شهرهای ساحلی و لزوم استفاده از این فرصت برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، تصریح کرد: باید برای مسافران برنامه فرهنگی داشته باشیم که مبتنی بر ارزش های انقلاب و دفاع مقدس باشد.

وی از برگزاری یادواره شهدای اشکورات در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و بیان کرد: از ظرفیت حضور استاندار گیلان در این مراسم برای بازدید از پروژه های محرومیت زدایی بخش رحیم آباد استفاده خواهیم کرد، زیرا رویکرد دولت مردمی سیزدهم توجه به روستاهاست؛ مردم روستا مولد هستند و می توانند امنیت غذایی کشور را تضمین کنند.

حیدری همچنین از بسیج و سپاه خواست از ظرفیت دریا برای شبیه سازی عملیات های آبی - خاکی دوران دفاع مقدس استفاده کنند و متذکر شد: هر ثانیه دفاع مقدس یک تاریخ است و باید معارف دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار