مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بر مبنای میزان اشتغال ثبت‌ شده در سامانه رصد، تاکنون تعهد اشتغال استان در سال جاری، ۴۰ درصد محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 12 September 2023

اصغر رشنودی  اظهار کرد: تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی است که امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها بیش از این میزان محقق شود.

وی افزود: میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های استان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ فروشگاه خرد و ۴۶۷ فروشگاه زنجیره‌ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی بوده و به متقاضیان خدمات ارائه می دهند.

مردم خوزستان ۱۴۰۰ میلیارد ریالی از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

وی افزود: در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه بهتری داشته و تلاش می‌کنیم این روند به بهترین شکل ادامه یابد.

رشنودی گفت: از زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون در استان، ۱۲۰ هزار خانوار ۱۴۰۰ میلیارد ریالی خرید کالابرگ الکترونیکی داشته‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد تراکنش‌های انجام شده از این طریق ۳۰۰ هزار مورد بوده است.

گفتنی است هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب (بطری)، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار