مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تدابیری برای فروش بلیت به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبدأ برای بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان سمنان اندیشه شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 15 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان اظهار کرد: با همکاری و تعامل ۱۵ کمیته فعال به‌صورت کشیک شبانه‌روزی در آستانه وفات پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع)، خدمات مطلوبی به زائران و مسافران در استان سمنان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این امر منجر به افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: برای رفاه حال و حفظ سلامتی مسافران و زائران، ساماندهی و تجهیز کردن سرویس‌های بهداشتی که در طول مسیر مسافران قرار دارد، انجام شده است تا با مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی و خدمات مناسب به زوار آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) قدمی مهم و مؤثر در ماندگاری و مراجعه مجدد آن‌ها به استان سمنان انجام داده باشیم.

کرم‌زاده افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و نظارت‌های انجام‌شده به بهترین نحو به زائران و مسافران در بحث اسکان، همراه سرا بیمار، بهداشت، سوخت‌رسانی و … خدمت‌رسانی می‌شود.

وی گفت: تدابیری برای فروش بلیت به‌صورت رفت‌وبرگشت از مبدأ برای بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان اندیشه شده است که با این اقدام، حجم ترافیک مسافران کاسته شده و مشکلی در برگشت آن‌ها به استان وجود نداشته باشد.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار