رئیس اداره ورزش و جوانان چوار؛
:رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چوار پیرامون اهم فعالیت هیات ها و توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان گفت: زیرساخت های ورزشی شهرستان نسبت به نرم جمعیت بسیار اندک است و می‌طلبد که مسئولین ارشد در کنار ما برای احقاق مطالبه مردم گام های مثبتی بردارند و این توان در مدیریت کنونی به خوبی مشهود است.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 16 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب فرجی با بیان اینکه نمی‌توان استعدادهای ورزشی این شهرستان را نادیده گرفت، اظهار داشت: شهرستان چوار سرآمد قهرمانان ایران زمین است و در عرصه های آسیائی و جهانی نام و پرچم خوشرنگ ایران را بارها به اهتزاز در آورده اند.

وی افزود: تعمیر و برداشتن سکوهای سالن کشتی که با همت و همکاری شورا و شهرداری شهرستان و پیگیری سرپرست هیأت کشتی چوار صورت گرفت سالن همچنان بصورت نیمه خالی مانده و برازنده این مردم نبود و با توجه به اینکه برای تکمیل این سالن مساعدتی نشد، با رایزنی‌های متعدد با مدیرکل ورزش و جوانان استان توانستیم اقداماتی را انجام دهیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چوار یادآور شد: با نظر و نگاه مساعد ویژه ایشان دو تخته تشک کشتی و تاتامی رزمی برای این دو رشته ورزشی در اختیار شهرستان قرار گرفت.

فرجی خاطرنشان ساخت: با رایزنی با فرزندان باغیرت این شهرستان در خارج از استان و مکاتبات مکرر اداره کل توانستیم مبلغ پنج هزار میلیون ریال برای مرحله اول اعتبار با ارسال مستندات کتبی و تصویری از فضاهای موجود برای تعمیرات و تجهیزات اماکن شهرستان دریافت نماییم و همچنین مبلغ پنج هزار میلیون از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان برای تعمیر و تجهیز موتورخانه سالن چند منظوره شهید زارعی برای رشته های رزمی بصورت تفکیکی راه اندازی نماییم و اکنون در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علاوه بر این اکنون سالن کشتی، زمین چمن مصنوعی گنجوان، سالن شهید زارعی و سالن چند منظوره مورت در دست تعمیر است و از محل دیگری اعتبار برای تعمیر سالن وزنه برداری مورت از طرف اداره کل در نظر گرفته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چوار تصریح کرد: با ارسال مستندات تصویری و کتبی انشاءالله بتوانیم اعتبار مرحله دوم را برای این شهرستان جذب نماییم.

طالب فرجی عموم مردم این شهرستان که با پیشنهاد، کمک فکری و مالی برای توسعه زیرساخت ورزشی این شهرستان کمک نمایند را به یاری طلبید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار