رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با اقدام به موقع همکارانمان از آتش گرفتن یک تانکر حامل گاز ال پی جی و خطر انفجار جلوگیری و از آتش سوزی گسترده در شهرستان کنگان ممانعت شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 16 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ صادق مزارعی رئیس پلیس راه استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران ما در گشت پلیس راه کنگان حین گشت در محور جم-سیراف در جنوب استان بوشهر، یک دستگاه تریلی حامل گاز ال پی جی که لاستیک آن در حال آتش سوزی بود را متوقف کردند.

وی افزود: همکاران ما ابتدا با مطلع کردن راننده از آتش گرفتن لاستیک خودرو و توقف در محل مناسب با استفاده از کپسول آتش‌نشانی موجود در خودروی سازمانی و کمک گرفتن از سایر خودرو‌های عبوری قبل از سرایت آتش به نقاط قابل انفجار تانکر، آتش را مهار کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تا رسیدن مأموران آتش نشانی با استفاده از دو تیم گشتی پلیس راه و تا حصول اطمینان از رفع خطر در خصوص اعمال محدودیت تردد در محور مذکور اقدام شد. با حضور خودرو‌های آتش‌نشانی وضعیت تانکر گاز تثبیت و تا رفع نقص کامل به پارکینگ مناسب هدایت شد.

مزارعی اضافه داشت: در صورت ورود نکردن به موقع پلیس، امکام اشتعال کامل و انفجار خودرو دور از ذهن نبود که ضمن به خطر انداختن جان راننده می‌توانست آسیب‌های جدی به رانندگان و سرنشینان خوددو‌های در حال عبور این محور نیز ایجاد کند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار