کد خبر: ۱۱۲۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 17 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره فرهنگی _هنری حسینی کار خود را از 26 شهریور ماه در امامزاده قاسم(ع) ایزد شهر آغاز خواهد کرد و تا 27 شهریور ماه ادامه خواهد داشت . 

آغاز بکار بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره‌ فرهنگی _ هنری در مازندران  

 


مهدی نصراله زاده، دیبر بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره فرهنگی _هنری حسینی، با اشاره به جدول اجرایی بخش ملی تئاتر خیابانی این اشکواره گفت: بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره حسینی کار خود را از 26 شهریور ماه در امامزاده قاسم(ع) ایزد شهر آغاز خواهد کرد و تا 27 شهریور ماه ادامه خواهد داشت
وی به اجراهای روز نخستین در 26 شهریور ماه اشاره کرد و افزود: نمایش «پایان در شروع نقطه صفر» به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی سید اسماعیل حسینی، از مازندران ـ قائم‌شهر راس ساعت 17 اجرا خواهد داشت.
نصراله زاده با اشاره به اینکه نمایش «من یک زنم» بر اساس طرحی از محمد عارفی به نویسندگی و کارگردانی احترام حسین‌پور از مازندران ـ محمودآباد، راس ساعت17:30 اجرا خواهد داشت، تصریح کرد: راس ساعت 18، نمایش «یحیی و ترلان» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی رها شکوهی، از مازندران ـ نور به اجرا می رود.
دیبر بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره حسینی با بیان اینکه دوشنبه 27 شهریور ماه راس ساعت 17، نمایش «به نام پدر» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار، از خوزستان، به اجرا می رود. خاطرنشان کرد: ساعت 17:30 نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی سما کابلی، از مازندران ـ نوشهربه اجرا در می آید.
وی ظهار کرد: نمایش «طومارآب» به نویسندگی و کارکردانی، سیدمهرداد کاوسی حسینی، از استان همدان، راس ساعت 18 اجرا خواهد داشت و ساعت 18:30نمایش «سراب» به نویسندگی و کارگردانی موسی مرادی، از مازندران ـ قائم‌شهر، نمایش پایانی بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره حسینی در ایزد شهر خواهد بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار