مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: ۳۰۴ زمین بازی در پارک‌های کرمانشاه وجود دارد که نیاز به استاندارد سازی دارند
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 21 September 2023

مهدی حسین‌ پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: استانداردسازی تجهیزات بازی در بوستان‌های کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفته و غیر استاندارد هستند.

وی افزود: اداره‌کل استاندارد گزارش این موضوع را به شهرداری‌ها داده‌ که تجهیزات بازی در بوستان‌ها نیاز به استاندارد سازی دارند و فعلاً اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: کارشناس استاندارد تجهیزات بازی به شهرداری و استانداری نامه ارسال کرد و در نامه ارسالی قید شد که قبل از تأیید اجرای تجهیزات بازی در بوستان‌ها و بستن قرارداد با افرادی دیگر، تجهیزات بازی باید از لحاظ استاندارد تایید شده باشد و سپس این طرح‌ها اجرا شود.

وی اذعان کرد: اما قرارداد این طرح‌ها غیر استاندارد بسته شده و در بوستان‌های استان کرمانشاه شبانه راه اندازی شده است و از سوی اداره استاندارد باید در این سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری نظارت داشته باشیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: ما این موضوع را به شهرداری‌ها منعکس و در نامه ارسالی قید کرده‌ایم که تمام تجهیزات بازی مورد استفاده در پارک‌ها و افرادی که برای بستن قرارداد مراجعه می‌کنند و در پارک‌ها قرار می‌دهند مشمول استاندارد اجباری هستند و باید استاندارد این وسایل بازی اخذ شود.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار