تصادف دو دستگاه خودرو در جاده طرود منجر به کشته شدن هر دو راننده این خودروها شد تا ثابت کند محور "طرود-شاهرود" بدتر از مثلث برمودا شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 21 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، گویا سوانح دردناک تصادف دست از محور طرود-شاهرود بر نمی‌دارد و هر آن باید شاهد یکی از قسمت‌های این سریال تلخ باشیم. این بار نیز برخورد دو وانت با یک دیگر منجر به کشته شدن هر دو راننده این خودرو‌ها شد تا نام "جاده مرگ" بیشتر بر تن این محور پرخطر بنشیند.

سرهنگ مجید فرزانه، رئیس پلیس راه شاهرود در گفتگو با خبرنگار تسنیم، ضمن تأیید کشته شدن دو نفر بر اثر تصادف در محور طرود - شاهرود گفت: این حادثه در لاین شمال به جنوب (شاهرود به سمت طرود) رخ داده است.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که این سانحه دردناک رانندگی در کیلومتر ۴۵ این محور به سمت طرود رخ داده است.

رئیس پلیس راه شاهرود با بیان اینکه زمان وقوع این حادثه کمی بعد از ساعت هفت صبح امروز اعلام شده است تصریح کرد: بر اثر این تصادف دو راننده این خودرو‌های وانت در دم جان باختند.

فرزانه با بیان اینکه این خودرو‌ها فاقد سرنشین بوده و تنها همین افراد فوت شده به عنوان راننده در آن حضور داشتند، عنوان کرد: راننده وانت نیسان فردی به نام آقای کلانتری و راننده وانت پیکان نیز فردی به نام آقای موسوی بودند که بر اثر این سانحه کشته شده‌اند و هم‌اکنون عملیات انتقال پیکر این افراد به سمت پزشکی قانونی و پاکسازی جاده در جریان است.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: به محض مشخص شدن علت وقوع این سانحه رانندگی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، بیست و هشتم خردادماه سال گذشته بود که یک خانواده پنج نفره در یک وانت پیکان با برخورد با یک دستگاه تریلی در همین محور طرود-شاهرود در دم جان باختند.

پس از آن بود که پلیس راه، جاده و وزارت راه و شهرسازی را نیز به عنوان یکی از مقصران این حادثه اعلام کرد و با تصمیم فرماندار شاهرود، این محور بر روی کامیون و تریلی بسته شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار