برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده؛
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 21 September 2023

وزیر کشور وارد شهرستان مرزی بندر آستارا شدوزیر کشور وارد شهرستان مرزی بندر آستارا شد

تابناک/گیلان وزیر کشور بعد از ظهر امروز، پنجشنبه، ۳۰ شهریور وارد شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان ارشد این شهرستان قرار گرفت.

احمد وحیدی در بدو ورود به استان گیلان و شهرستان آستارا، با بیان اینکه امروز به دستور رئیس جمهور و به منظور بازدید از نقاط سیل زده و بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی در این شهرستان به آستارا سفر کرده‌ایم، افزود: در روزهای گذشته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استاندار گیلان و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی به مناطق سیل زده آستارا سفر کرده بودند.

وی ادامه داد: این سفر به منظور بررسی مناطق سیل زده آستارا و بررسی نتیجه تصمیمات و پیشرفت‌ کار در این منطقه است.

بازدید از مناطق سیل زده شهرستان مرزی آستارا و حضور در جلسه شورای اداری آستارا از جمله اهداف سفر وزیر کشور به این شهرستان است.

به گزارش تابناک، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل، به شهر و روستاهای شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان خسارت وارد شدمحمدرضا شهاب زاده، فرماندار آستارا در این رابطه در گفت و گو با تابناک عنوان کرد: حضور وزیر کشور در مناطق سیل‌زده احترام به اراده مردم و احساس مسئولیت در برابر مشکلات و تکریم ملت است.وی ادامه داد: متاسفانه در اثر سیلاب و بارش رگباری و شدید باران، زیرساخت های شهری و روستایی در این شهرستان مرزنشین استان گیلان دچار خسارت شد که براساس اعلام کارشناسان میزان اولیه این خسارت‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار