معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اعزام مشمولان پایه خدمتی مهرماه سال 1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ 21 September 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید فرشاد موسوی‌تبار" با اعلام این خبر اظهار داشت: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ مهر ماه سال 1402دريافت کرده‌اند، مي‌بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي پليس+10، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: اين دسته از مشمولان مي‌بايست روز شنبه یکم مهر ماه سال 1402 ساعت 6 صبح در معاونت وظیفه عمومی استان واقع در شهر اهواز جنب موسسه راهگشا (تعویض پلاک) حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: مشمولانی که به مراکز آموزش شهید درویش فراجا، مرکز انتظامی استان و سپاه استانی اختصاص یافته‌اند می‌بایست مستقیما به مراکز مزبور مراجعه و نیازی به حضور در این معاونت نمی باشد.

وی بیان داشت: مشمولان اعزامي لازم‌است برگه واکسن مننژيت و دوگانه و اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود داشته باشند.

سرهنگ موسوی‌تبار اذعان کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار